|
מפסיבי לאקטיבי - משרד יוזם!
כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להכפיל את צוות המשרד מבלי לשלם שקל אחד נוסף?
כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להוסיף אנשי מכירות שיכפילו את המכירות וגם זאת מבלי לשלם שקל נוסף?
המודל הייחודי "מפסיבי לאקטיבי" הופך את המשרד לצוות מכירות מיומן ואסרטיבי.
וכל זאת ע"י שינוי תפיסתי, המאמין ביכולת להפוך את צוות העובדים לאנשי המכירות הטובים ביותר שלך!
- לא הוספת משכורות.
- לא החלפת אנשים.
- קבלת את אותם העובדים רק הרבה יותר טובים!
השרות שאני נותנת מייצר ומטמיע את השינוי.
- הגברת תפוקות
- ייעול ומיקוד
- תוצאות מיידיות
וכל זאת ללא כל עלות נוספת.
לתאום פגישה 052-2254848
ליצירת קשר: 052-2254848 gilirv@gmail.com www.GreatResults.co.il

הנושאים המרכזיים הנרכשים ומוטמעים הלכה למעשה בשגרות הניהול של המשרד:
א. שימור לקוחות - שמירה וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים - מה נעשה היום, מה עושים הלאה?
ב. הרחבת מכירה מתוך התיק הקיים. איתור צרכים אצל לקוחות קיימים, בקשת הפניות /לידים , ועוד ...
ג. לקוחות חדשים- את מי אנחנו רוצים? איפה הם נמצאים? איך מגיעים אליהם?
ד. הגברת מכירה - מכירה יוזמת של כל הצוות. הצעות ישיפור וייעול.
ה. תמהיל מוצרים - האם יש מוצרים שאינם ריווחיים, גוזלים הרבה זמן?
- איזה מוצרים ריווחיים קיימים היום בשוק ומתאימים ללקוחותינו?
ו. שיטת מכירות- טלפון, הגעה לבית הלקוח, לקוחות מגיעים אלינו למשרד - האם מה שעושים כיום אפקטיבי? מה לשמר ומה לשפר?
ז. גביית דמי טיפול מלקוחות- עקב העמלות הנמוכות, יותר ויותר סוכנים עוברים למוצרים בהם ניתן לבצע גבייה ישירה ללא טיווח של
חברות הביטוח. איך מניעים את המהלך אצלנו?
ח. טכנולוגיה - שיווק- אתר, פייסבוק, ניוזלטר.
- תפעול - סריקה, באפי, אלמגור, מערכות או תוכנות אחרות.....
ט. מענה טלפוני- שיפור זמני תגובה. לקבוע נוהל- מי חוזר ותוך כמה זמן, איך חוזרים (מייל, טלפון)
אי אפשר להתעלם מהבעיה הקיימת כיום. לקוחות מתלוננים. עלינו להחליט על דרך אחרת.
י.. כח אדם - עלות מול תועלת - ביחס לדרישות התפקיד, עד כמה האדם מתאים להגדרת התפקיד?
האם הפער ניתן לגישור ע"י לימוד והדרכה?
כ. מיתוג ובידול- מהו הערך המוסף שאנו נותנים ללקוח? למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו.
מצאתי לנכון לפרוש בפניכם את מגוון הנושאים שנראים לי חשובים ביותר לשנת 2015.
אלו האתגרים שעלינו להתמודד איתם.
אלברט איינשטיין אמר ש"זאת איוולת לעשות את אותן טעויות שוב ושוב ולחשוב שהתוצאות ישתנו".
אם נמשיך לעשות את אותם הדברים, נשיג את אותן התוצאות אליהן הגענו עד היום.
טובות ככל שיהיו, השוק התחרותי, השינויים והרגולציה, מחייבים אותנו לנקוט בצעדים של יוזמה, התייעלות, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומעל הכל חיזוק מתמיד של הקשר עם הלקוח. הלקוח צריך להבין את הערך המוסף שלנו. מה אני תורם לו. למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו
שינוי הרגלים - משהו מעולם הג'ודו:
1. אדם עושה תנועה לא נכונה בצורה לא מודעת
2. אדם עושה תנועה לא נכונה אבל מודע
3. אדם עושה תנועה נכונה במצב מודע
4. אדם עושה תנועה נכונה במצב לא מודע
צור קשר 052-2254848
|