יום שני, 26 בינואר 2015

מיתוג, שיווק והעצמה למנהלים

ייחודו של מודל השיווק והמכירה של   Great Business Results:

 

  • העצמה אישית- מודעות לחוזקות, שיכפול הצלחות, הצבת יעדים והרמת רף הביצועים, לחלום בגדול, להעיז ולהצליח!
  • חדשנות ויצירתיות - כלים לצמיחה והתמודדות עם השינויים המהירים בעולם הביטוח.
  • תעדוף משימות- הקניית כלים לניהול זמן, פיתוח היכולת לבחור בין עיקר לתפל, אבחנה בין חשוב לדחוף וכל זאת כדי להספיק יותר דברים בפחות זמן.
  • הזנקת המכירות- כולם רוצים למכור יותר, להרוויח יותר.

        השיטה מציבה את האדם במרכז ומלמדת אותו לשפר יכולות כדי שבשורה התחתונה ימכור יותר.

        התמודדות עם התנגדויות, שיטות מכירה חדשניות, אומנות הנטוורקינג.

  • מדיבורים לתוצאות - זהו מודל מעשי הדורש מהמשתתפים יישומיות, לצאת מאזור הנוחות ולתרגל אסטרטגיות חדשות.:
  • דיבור גרעיני, הצגה עצמית שיווקית עניינית, היכולת להתחבר לכל אחד לפי התדר שלו.
  • מזאבים בודדים ללהקה מיומנת - לשבור את תקרת הזכוכית: שת"פ בין מתחרים, שהופכים להיות הפרטנרים שלך.
  • גיוס והכשרת עובדים - להביא את הטובים והמתאימים ביותר, להכשירם ולשמרם.
  • משרד מוכר- מפסיבי לאקטיבי - להפוך את עובדי המשרד לחיית מכירות משוכללת.
  • גביית דמי טיפול ממבוטחים - הטמעת הרעיון ויישומו אצל הסוכן.

 

 

במודל העבודה של Great Business Results

אני מחברת אנשים לפוטנציאל האישי והעסקי ומאפשרת להם להגשים רצונות וחלומות. 

יום שני, 19 בינואר 2015

"משרד יוזם ומוכר- מפסיבי לאקטיבי"- משוב ממנהל סוכנות ביטוח


איזה כייף לקבל בסופו של יום טלפון ממנהל סוכנות ביטוח שנכנסה איתי לא מכבר לתהליך שינוי במודל הייחודי "משרד יוזם ומוכר- מפסיבי לאקטיבי" המציין בשמחה ובגאווה את העלייה הגדולה במכירות תוך זמן קצר למדי.
הוא מוסיף, כי ברור לו שהתוצאות הכלכליות מקורן בצעדי ההתייעלות, פתיחת ערוצי תקשורת פנימיים ושיפור מערך התפעול.
בעקבות מהלכים אלו כל צוות המשרד רואה עצמו מחויב, חושב, נושם ויוזם שיווק ומכירות.

נשאלתי השבוע ע"י מספר אנשים בסדנה שהנחייתי: " איך את מצליחה לייצר את השינויים האלו?
איך אפשר בכלל להטמיע הרגלים חדשים בתוך צוותים קיימים?"
ברור שלא המצאתי את הגלגל. תתפלאו שכל הידע כבר נמצא אצל בעל העסק (סוכן הביטוח).
אז מה בכל זאת מאפשר לי להוביל שינויים ארגוניים שמזניקים את המכירות של סוכן הביטוח תוך זמן קצר?
איך מחברים אנשים ליכולות שלהם ולמטרות הארגון וזאת מבלי לעשות מהפכות וזעזועים?
התשובה שלי היא שיטה.
"משרד יוזם ומוכר- מפסיבי לאקטיבי" הינו מודל עבודה שפיתחתי מתוך ניסיון של עבודה עם עשרות סוכני ביטוח ועסקים קטנים.
המודל כולל העצמה אישית, תכנון מוקדם של מטרות ויעדים תוך אימוץ חשיבה יצירתית ודרכי פעולה יוזמות.
זהו מרשם בדוק, מהנה ומנצח!!!
לתאום פגישה 052-2254848

יום שני, 12 בינואר 2015

מפסיבי לאקטיבי-משרד יוזם ומוכר!

מפסיבי לאקטיבי - משרד יוזם!

 

כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להכפיל את צוות המשרד מבלי לשלם שקל אחד נוסף?

כמה הייתם מוכנים לשלם כדי להוסיף אנשי מכירות שיכפילו את המכירות וגם זאת מבלי לשלם שקל נוסף?

 

המודל הייחודי "מפסיבי לאקטיבי" הופך את המשרד  לצוות מכירות מיומן ואסרטיבי.

וכל זאת ע"י שינוי תפיסתי, המאמין ביכולת להפוך את צוות העובדים לאנשי המכירות הטובים ביותר שלך!

 

-                  לא הוספת משכורות.

-          לא החלפת אנשים.

-          קבלת את אותם העובדים רק הרבה יותר טובים!

 

השרות שאני נותנת מייצר ומטמיע את השינוי.

 

  • הגברת תפוקות
  • ייעול ומיקוד
  • תוצאות מיידיות

וכל זאת ללא כל עלות נוספת.     

 

לתאום פגישה 052-2254848

ליצירת קשר: 052-2254848 gilirv@gmail.com www.GreatResults.co.il

 

 הנושאים המרכזיים הנרכשים ומוטמעים הלכה למעשה בשגרות הניהול של המשרד:

 

א. שימור לקוחות - שמירה וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים - מה נעשה היום, מה עושים הלאה?

ב. הרחבת מכירה מתוך התיק הקיים.  איתור צרכים אצל לקוחות קיימים, בקשת הפניות /לידים , ועוד ...

ג. לקוחות חדשים- את מי אנחנו רוצים? איפה הם נמצאים? איך מגיעים אליהם?

ד. הגברת מכירה - מכירה יוזמת של כל הצוות. הצעות ישיפור וייעול.

ה. תמהיל מוצרים - האם יש מוצרים שאינם ריווחיים, גוזלים הרבה זמן? 

                           - איזה מוצרים ריווחיים קיימים היום בשוק ומתאימים ללקוחותינו?

ו. שיטת מכירות- טלפון, הגעה לבית הלקוח, לקוחות מגיעים אלינו למשרד - האם מה שעושים כיום אפקטיבי? מה לשמר ומה  לשפר?

ז. גביית דמי טיפול מלקוחות- עקב העמלות הנמוכות, יותר ויותר סוכנים עוברים למוצרים בהם ניתן לבצע גבייה ישירה ללא טיווח של 

  חברות הביטוח. איך מניעים את המהלך אצלנו?

ח. טכנולוגיה - שיווק-  אתר, פייסבוק, ניוזלטר.

                   - תפעול - סריקה, באפי, אלמגור, מערכות או תוכנות אחרות.....

ט. מענה טלפוני- שיפור זמני תגובה. לקבוע נוהל- מי חוזר ותוך כמה זמן, איך חוזרים (מייל, טלפון)

    אי אפשר להתעלם מהבעיה הקיימת כיום. לקוחות מתלוננים. עלינו להחליט על דרך אחרת.

י.. כח אדם - עלות מול תועלת - ביחס לדרישות התפקיד, עד כמה האדם מתאים להגדרת התפקיד?

                   האם הפער ניתן לגישור ע"י לימוד והדרכה?

כ. מיתוג ובידול- מהו הערך המוסף שאנו נותנים ללקוח? למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו.

 

מצאתי לנכון לפרוש בפניכם את מגוון הנושאים שנראים לי חשובים ביותר לשנת 2015.

אלו האתגרים שעלינו להתמודד איתם.

אלברט איינשטיין אמר ש"זאת איוולת לעשות את אותן טעויות שוב ושוב ולחשוב שהתוצאות ישתנו".

אם נמשיך לעשות את אותם הדברים, נשיג את אותן התוצאות אליהן הגענו עד היום.

טובות ככל שיהיו, השוק התחרותי, השינויים והרגולציה, מחייבים אותנו לנקוט בצעדים של יוזמה, התייעלות, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומעל הכל חיזוק מתמיד של הקשר עם הלקוח. הלקוח צריך להבין את הערך המוסף שלנו. מה אני תורם לו. למה כדאי לו לרכוש פוליסות דווקא אצלנו

 

שינוי הרגלים - משהו מעולם הג'ודו:

1.       אדם עושה תנועה לא נכונה בצורה לא מודעת

2.       אדם עושה תנועה לא נכונה אבל מודע

3.       אדם עושה תנועה נכונה במצב מודע

4.       אדם עושה תנועה נכונה במצב לא מודע

 

צור קשר 052-2254848 

יום רביעי, 7 בינואר 2015

80% מהלקוחות מחפשים אותך באינטרנט!

"גילי, תסייעי לנו לבלוט באתר ובפייסבוק!
אנחנו רוצים שהלקוחות יבינו מהו הערך המוסף שלנו, התרומה הייחודית, למה כדאי לרכוש ביטוח דווקא אצלנו".

 

בקשות אלו מתקבלות אצלי מדי יום, מכיוון שהתחרות האדירה בתחום הביטוח יוצרת צורך להתבלט, לייצר משהו שאין לאחרים.

 

מחקר חדש מגלה שכיום 80% מהלקוחות מחפשים אותנו באינטרנט.
ולכן, אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

 

 

חייבים לייצר נוכחות מוגברת במדיה החברתית והעסקית
האתגר הגדול של כל סוכן ביטוח כיום הוא לייצר את הבידול והמיתוג האישי שלו.
ה-DNA הייחודי שמבדל אתכם מכל שאר המתחרים.

 

חוק ה- 80-20

80% מהאינפורמציה נכונה לגבי כל סוכני הביטוח.

20% זה מה שמבדל וממתג אתכם.

 

איך רושמים את זה?  איזה מילים בוחרים? אילו מסרים מבליטים? איפה מפרסמים?

שיווק נכון מגדיל את המכירה!!!

התהליך כולל 3 חלקים מרכזיים:
1. זיהוי החוזקות והבלטת היתרונות והתועלות שלנו.
2. פילוח קהלי יעד - מיהם, היכן נמצאים ואיך מגיעים אליהם.
3. כתיבת תוכן שיווקי נכון וקולע לנוכחות אינטרנטית מוגברת.

 

כתיבת תוכן שיווקי לאתר, כתיבת פרופיל עסקי ויצירת נוכחות במדיה החברתית - זה אנחנו.
הצוות שלנו גדל, אתם מבקשים עוד ועוד שירותים ואנחנו נשמח לשרת אתכם בכייף.

 

 

גילי ראובני Great Business Results

תואר שני- מאמנת עסקית בכירה ויועצת לשכת סוכני הביטוח.
מעל 10 שנות נסיון והצלחות מוכחות בשיווק, מכירות והזנקת תהליכי צמיחה בענף הביטוח.
ליווי של עשרות סוכנויות, סדנאות בחברות הביטוח ובלשכה.

 

ליצירת קשר: 052-2254848   gilirv@gmail.com        www.GreatResults.co.il