"גילי, תסייעי לנו לבלוט באתר ובפייסבוק! אנחנו רוצים שהלקוחות יבינו מהו הערך המוסף שלנו, התרומה הייחודית, למה כדאי לרכוש ביטוח דווקא אצלנו".
בקשות אלו מתקבלות אצלי מדי יום, מכיוון שהתחרות האדירה בתחום הביטוח יוצרת צורך להתבלט, לייצר משהו שאין לאחרים.
מחקר חדש מגלה שכיום 80% מהלקוחות מחפשים אותנו באינטרנט. ולכן, אם אתה לא שם, אתה לא קיים!
חייבים לייצר נוכחות מוגברת במדיה החברתית והעסקית. האתגר הגדול של כל סוכן ביטוח כיום הוא לייצר את הבידול והמיתוג האישי שלו. ה-DNA הייחודי שמבדל אתכם מכל שאר המתחרים.
חוק ה- 80-20
80% מהאינפורמציה נכונה לגבי כל סוכני הביטוח.
20% זה מה שמבדל וממתג אתכם.
איך רושמים את זה? איזה מילים בוחרים? אילו מסרים מבליטים? איפה מפרסמים?
שיווק נכון מגדיל את המכירה!!!
התהליך כולל 3 חלקים מרכזיים: 1. זיהוי החוזקות והבלטת היתרונות והתועלות שלנו. 2. פילוח קהלי יעד - מיהם, היכן נמצאים ואיך מגיעים אליהם. 3. כתיבת תוכן שיווקי נכון וקולע לנוכחות אינטרנטית מוגברת.
כתיבת תוכן שיווקי לאתר, כתיבת פרופיל עסקי ויצירת נוכחות במדיה החברתית - זה אנחנו. הצוות שלנו גדל, אתם מבקשים עוד ועוד שירותים ואנחנו נשמח לשרת אתכם בכייף.
גילי ראובני Great Business Results
תואר שני- מאמנת עסקית בכירה ויועצת לשכת סוכני הביטוח. מעל 10 שנות נסיון והצלחות מוכחות בשיווק, מכירות והזנקת תהליכי צמיחה בענף הביטוח. ליווי של עשרות סוכנויות, סדנאות בחברות הביטוח ובלשכה.
ליצירת קשר: 052-2254848 gilirv@gmail.com www.GreatResults.co.il

|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה