היום התקשר אלי סוכן ביטוח צעיר וסיפר בהתרגשות על כך כי “קיבל” מחמו תיק ביטוח שקנה.
לחמו יש סוכנות ביטוח, הוא רכש תיק נוסף והעניק אותו לסוכן החדש.
“עכשיו זה שלך”, הוא אמר.
אם תטפח אותו נכון-הוא יניב פירות מדהימים.
אם תזניח אותו- הוא יהפך לעלוקה.
הסוכן סיים לפני זמן קצר את הכשרתו וצריך לקבל החלטות.
צריך הכוונה ומיקוד:
יש “גיבנות” -פקידות שעברו עם התיק. האם להשאיר או לחדש?
איך לא לאבד לקוחות?
איך לבנות תיק רלבנטי בתוך המציאות המשתנה? אילו מוצרים לשחרר ובמה להתמקד?
האם להשאר במקום הקיים, איפה שהסוכנות ממוקמת היום או לעבור?
הרבה שאלות וצורך באוטוריטה נייטרלית שתסייע בקבלת החלטות מושכלות.
לעשות סדר בדברים, להתמקד, להניע לפעולה שיטתית המייצרת הצלחות מובטחות.
צריך פרספקטיבה של אדם עם ניסיון
זה שכבר עבר תהליכים מסוג זה
זה שיעזור לקצר את זמן הלמידה.
להמשך הכתבה לחץ על הלינק הבא
http://www.greatresults.co.il/%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%9C/
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה