40% תחלופת עובדים בענף הביטוח!
בפגישתנו הראשונה היא סיפרה לי שכל חודש-חודשיים מתחלפת אצלה הפקידה.
היא כבר מיואשת. שאלתי אותה כיצד היא מראיינת מועמדים ומסתבר שהיא בעיקר אומרת למועמד מה היא מצפה ומהן דרישות התפקיד (הוא כמובן מהנהן ואמר כן) והיא מקבלת אותו לעבודה "מכיוון שיש לחץ ואני חוששת להשאר ללא עובד" היא הסבירה.
התוצאה: כל חודש מתחלפים העובדים . חוסר יעילות וביזבוז של זמן, אנרגיה וכסף רב.
פגיעה ברמת השירות, שחיקה.
יש פתרון זמין וקל:
אחרי חצי שעה של פגישת אימון איתי אותה מנהלת קבלה הסבר ותרגול מיומנויות בסיסיות של ראיון עבודה כגון איך להבין את שפת הגוף, איך לשאול שאלות כדי לאבחן את המועמד, איך לפענח את המסרים ולדייק את הגדרות התפקיד. היא אמרה לי :"פקחת לי את העיניים! איך לא ידעתי את המיומנויות הללו קודם".
סוכנת הביטוח היתה מאושרת. ראיינה נכון ומדויק ומצאה מועמדת מתאימה.
כעת מעבירה אותה תהליך חניכה מסודר, שגם אותו למדנו ותרגלנו ביחד..
כבר עבר חודש והיא מדווחת על הצלחה גדולה. יש לה פקידה מחויבת, מסורה עם מוטיבציה בשמיים!!! המשרד מתוקתק , סוכנת הביטוח מתפנה למכירה ושרות מיטבי של הלקוחות.
מיומנויות ניהול - גיוס והנעת עובדים זוהי אומנות!!!
הזמינו אותי כדי לרכוש כלים לניהול והנעת עובדים.
ליצירת קשר ותאום פגישה לחץ על הלינק כאן.http://www.greatresults.co.il/%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה