דפים

יום שני, 8 באוגוסט 2016

2030 זה לא כל כך רחוק!


"כולנו טרודים בשגרת המשרד – הגדלת העסק, שימור הלקוחות, טיפול בתביעות – השוחקת וגוזלת זמן רב וכמעט ולא משקיעים בבניית החזון העתידי.
עם זאת, עולם הביטוח כפי שאנו מכירים אותו משתנה לנגד עינינו, מבחינת הלקוחות ומבחינת הרגולציה.
דור Y תופס את מקומו כצרכן משמעותי ודורש את נוכחותנו במדיה הדיגיטלית תוך קבלת שירות באופן מיידי ובשיטות תקשורת ושיווק חדישות.
למרות החשש הטבעי, הטכנולוגיה לא צריכה להוות איום על הסוכנים. להפך, יש להבין כיצד רותמים אותה לטובתנו, להגדלת העסק ובנייתו באופן יעיל לשנים הבאות". "עדיף" 8.8.16
להמשך הקריאה לחץ כאן: http://bit.ly/2b9orqC

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה