ניהול זמן
את הזמן לא מנהלים-אנו מנהלים את עצמנו ביחס לזמן ,אנו מנהלים אירועים על רצף הזמן.
עקרון מנחה העיקר להתחיל בעיקר- הזמן קבוע מתחיל מסתיים. הוא לעולם מעגלי.
הנחת עבודה - אנחנו מנהלים את עצמנו ביחס לזמן יש לכל אחד מאיתנו אחריות על איך שהוא מנהל את עצמו על גבי הזמן.
"אסור שהדברים החשובים לנו יותר
יהיו נתונים לחסדיהם של אלו החשובים לנו פחות"
בשבוע שחלף קיימתי מספר סדנאות בנושא ניהול זמן, נושא שתמיד רלבנטי, כי תמיד חסרה לכל אחד מאתנו עוד שעה אחת לפחות ביממה.... דברנו עם מנהלי מחלקות על האבחנה בין דברים חשובים לדברים דחופים וכיצד ניתן, ע"י תיעדוף נכון של המשימות, להכניס בסדר היום שלי יותר דברים שמקדמים את מטרותי ובמקביל, ללמוד לזהות ולטפל ב"שודדי הזמן".
אבל עזבו את הדיבורים, בואו נתרגל ניהול זמן מעשי: • שבו עם עצמכם היום (יום ראשון) ורשמו על דף נייר את כל המשימות שעליכם לבצע השבוע. • מלבד המשימות השוטפות, אילו דברים אתם רוצים לקדם לטווח הארוך? אילו דברים יתרמו באופן משמעותי לשיפור המחלקה /המשרד / העסק שלכם? ישיבת צוות קבועה, שיחה אישית עם 2-3 עובדים, יום כייף, הכנת תכנית עבודה שנתית, או אפילו לעשות תכנית שבועית כמו שאני ממליצה לכם ברגע זה... • שבצו את המשימות לתוך הלו"ז השבועי ו/ או החודשי. הקצו להם זמן ואל תדחו אותן!!! • והכי חשוב – הבינו שזוהי "אבן גדולה" עבורכם. ככל שהיא גדולה יותר, כך היא חשובה יותר ותורמת יותר לביסוס התשתית העסקית שלכם.
אל!! אם אתם מרגישים שאינכם מצליחים לחיות חיים מלאי שמחה וסיפוק, אם אינכם מרוצים מהאופן בו מתנהלים החיים שלכם ו/או העסק שלכם....צרו איתי עוד היום קשר ותלמדו כלים פשוטים וישימים שמחוללים שינוי מיידי בחיים.
פרטים נוספים באתר www.Greatresults.co.il או צרו קשר לפגישת הכרות ללא התחייבות כי חבל על הזמן...כל יום שעובר אינו חוזר! באמונה ואהבה, גילי ראובני 052-2254848
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה