1. בגלל שאיננו יודעים מה חשוב לנו באמת, הכל נראה חשוב.
2. בגלל שהכל נראה חשוב, אנחנו עושים הכל.
3. אנשים אחרים רואים שאנחנו עושים הכל ומצפים מאתנו לעשות הכל.
4. בגלל שאנו עסוקים בלעשות הכל, אין לנו זמן לחשוב על מה חשוב לנו.
סוכני ביטוח רבים עסוקים רוב הזמן בכיבוי שריפות, מתן מענה, פעולות תגובתיות במקום ליזום וליצור הזדמנויות חדשות.
אתם רצים לכבוש את הלקוח הבא במקום למצות את הקשרים עם הלקוחות הקיימים.
"אין לי זמן לחזור ללקוחות" , "אני לא מספיק לפנות באופן מתוכנן ללקוחות קיימים לעידכון פרטים (והרחבת הפוליסה)" , " לא יודע איך לקבל לידים (הפניות חמות) ועוד....
אז עיצרו את המרוץ ובואו לאסוף את הכסף מתחת לפנס!!!.
עוברים ממשרד פסיבי (מגיב/ בולם) למשרד אקטיבי (יוזם/מוכר)!
משרד בו כל עובד יודע מה עליו לעשות כדי להגביר את המכירות,
לכל אחד יעדים וכלים כדי לממשם,
ויש משחק קבוצתי !!!
סוכנים שהכשירו את עצמם כבר מרוויחים הרבה יותר כסף בקלות ובמהירות, ואף מקבלים תגובות אוהדות מהלקוחות שחשים שסוף סוף לסוכן שלהם באמת אכפת מהם.
התקשרו וקבעו פגישה כדי שגם אתם תמכרו הרבה יותר בשנת 2015.
גילי ראובני- מאמנת עסקית ואישית, יועצת ארגונית ומנחת סדנאות
פיתוח צוותים, שיפור מיומנויות ניהול וביצועים עסקיים
052-2254848 I gilirv@gmail.com I WWW.GreatResults.co.il
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה