קונפליקטים והתנגדויות, "קצרים בתקשורת" בינאישית ועימותים רבים המתרחשים בזמן שיחה, הם תוצאה מובהקת של חוסר הבנת סגנון התקשורת המאפיין את האדם שמולנו.
לכל אחד מאתנו יש תדר תקשורת שונה. אם נדע לזהות את אותו תדר, שהרי נדע לתקשר טוב יותר ולהשיג הרבה יותר.
הבנה ושליטה בסגנונות התקשורת השונים הקיימים אצל אנשים שונים מאפשרים תקשורת אפקטיבית, מקדמת ונקיה.
מזמינה אתכם ללמוד לדבר ב-4 שפות! לקבל את הקוד המדויק כדי להגיע, להשפיע ולשפר את כושר השכנוע.
נושאים מרכזיים בסדנה:
• תקשורת בינאישית - מי אני ומהו התדר שלי.
• זיהוי והכרת המאפיינים של כל סגנון.
• הרחבת פס התקשורת הבינאישית. לדבר עם כל אחד בתדר המתאים לו ביותר.
• מהי תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית, איך מונעים "טלפון שבור".
• בואו ללמוד ולתרגל איך להכין עצמכם לפגישה משמעותית, איך לנהל אותה נכון, כיצד לדבר כדי להשיג את המטרות.
תקשורת פנים ארגונית היא שפה בזכות עצמה. כאשר נדע לייצר הרמוניה של ניגודים נוכל להניע את הצוות לעבר מטרות משותפות ולמקסם את העוצמות של ההון האנושי הקיים.
ליצירת קשר http://www.greatresults.co.il/%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה