דרכים לניהול זמן אפקטיבי והתמודדות עם תופעת הדחיינות
איננו יכולים לנהל את הזמן, אנחנו יכולים לנהל את עצמינו בתוך רצף הזמן.
מי שרוצה להצליח, צריך לקחת אחריות על איך שהוא מנהל את עצמו.
טיפ מס' 1: העיקר להתחיל בעיקר. אבחנה בין דברים דחופים לבין דברים חשובים מאפשרת לנו לקבוע סדרי עדיפויות ולתעדף משימות. "אסור שהדברים החשובים לנו ביותר יהיו נתונים לחסדיהם של אלו החשובים לנו פחות".
באופן מעשי: רשום לעצמך כל בוקר 3 משימות שאם יתבצעו יקדמו אותך מאוד. אל תדחה!!! בצע אותן עד סוף הבוקר.
המשך יבוא.
יש באפשרותכם לשפר את ניהול הזמן ולהגביר את האפקטיביות שלכם. מוזמנים לפנות אלי 052-2254848
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה