מכירות תוכניות ביטוח במוקד הטלפוני שלך מדשדשות?
בחודשים האחרונים סוכנויות ביטוח העוסקות במכירת ביטוח בטלפון (וגם סוכנויות קלאסיות) מדווחות יותר ויותר על "דשדוש" ברמת המכירות וגם על ירידה, של 15% - 50% בפוליסות ובפרמיה הנמכרת.
האם גם עובדי המכירות שלך מעלים חלק מהטענות הבאות?
יש ירידה ב"שוק" / בענף
אין מספיק "דאטה" מתאימה
צריך לקנות "לידים"
הרגולציה מפריעה למכירות
צריך מחירים טובים יותר / הנחות גדולות יותר
היעדים גבוהים מדי / לא מתאימים
אם חלק מהטענות נשמעות מוכרות או דומות לטענות של אנשי המכירות שלך, ואם התדירות או העוצמה שלהן גוברת והולכת – הגעת לשלב המסוכן לך:
מהו "השלב המסוכן?"
השלב המסוכן הוא העיתוי בו מגיעות 2 תופעות (לפחות) עוצמתיות במצטבר:
עוד תובנות + טיפים להצלחה מהירה במכירות לחץ על הלינק:
http://www.greatresults.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%95%D7%AA-2/
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה