יום ראשון, 3 ביולי 2016

מכירות או לא להיות!


מכירות תוכניות ביטוח במוקד הטלפוני שלך מדשדשות?
בחודשים האחרונים סוכנויות ביטוח העוסקות במכירת ביטוח בטלפון (וגם סוכנויות קלאסיות) מדווחות יותר ויותר על "דשדוש" ברמת המכירות וגם על ירידה, של 15% - 50% בפוליסות ובפרמיה הנמכרת.
האם גם עובדי המכירות שלך מעלים חלק מהטענות הבאות?
יש ירידה ב"שוק" / בענף
אין מספיק "דאטה" מתאימה
צריך לקנות "לידים"
הרגולציה מפריעה למכירות
צריך מחירים טובים יותר / הנחות גדולות יותר
היעדים גבוהים מדי / לא מתאימים
אם חלק מהטענות נשמעות מוכרות או דומות לטענות של אנשי המכירות שלך, ואם התדירות או העוצמה שלהן גוברת והולכת – הגעת לשלב המסוכן לך:
מהו "השלב המסוכן?"
השלב המסוכן הוא העיתוי בו מגיעות 2 תופעות (לפחות) עוצמתיות במצטבר:
עוד תובנות + טיפים להצלחה מהירה במכירות לחץ על הלינק:
http://www.greatresults.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%95%D7%AA-2/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה