יום רביעי, 6 ביולי 2016

רוצה ללמוד את טכניקות הסגירה הטובות ביותר?


מנהלי מכירות ובעלי עסקים מחפשים ומבקשים תמיד להכיר עוד “טכניקות סגירת” עסקאות.
סגירות, סגירות, סגירות ועוד סגירות. וככל שהדרך קצרה יותר – טוב יותר.
לקוחות לא מוכנים “לסגור עסקה”, אם לא הרגישו “חיבור” למוכר, ואם בכל זאת נסגרה עסקה – במרבית המקרים היא מתבטלת בחלוף זמן קצר.
מהן השיטות לזיהוי טיפוסי הלקוחות?
מהם המשפטים המתאימים לכל טיפוס לקוח בתחילת ובמהלך שיחת מכירה?
איך להניע כל טיפוס לקוח במעלה “ציר בשלות הקנייה” לקראת סגירת עסקה?
אילו דגשים כדאי לתת לאחר סגירת עסקה כדי “לחזק את המכירה”?
איך להרגיע לקוח עצבני בהתאם לטיפוס הלקוח שלו?
איך למנוע נטישת לקוח באמצעות זיהוי טיפוס הלקוח?
לגדול לאני המוצלח שלך!
אלו ועוד בסדנא מעשית ויישומית בת 4 מפגשים בני 3- 4 שעות בכל מפגש
נותרו מועדים בודדים לחודש אוגוסט
(הקדמת הזמנת הסדנא לאוגוסט, תאפשר יישום בספטמבר על מנת שבחגי אוקטובר הביצועים הרגילים לא “יסבלו” מ”מחלת אחרי החגים”)
הרחבה בלינק הבא http://www.greatresults.co.il/%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%90%D7%AA-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה